torsdag 19. juni 2014

Glossybox.


Om du er like glad i å få pakke i posten, overraskelser og skjønnhetsprodukter som det jeg er, så vil jeg anbefale å abonnere på Glossybox. Her får du en unik mulighet til å prøve ut fem produkter hver måned, for bare 179 kr. Jeg syns dette er gøy, og det at du slipper å bruke masse penger på et produkt du kanskje ikke syns så mye om likevel, får du her testet ut mye forskjellig med prøveversjoner. Noen ting kommer også i originalstørrelse. Noen ganger blir man kanskje litt skuffet over innholdet i esken, mens andre ganger kan det komme mye bra på en gang. I tillegg kommer mye i perfekt reisestørrelse, så kremer og shampoo og lignende er perfekt å ta med på flyet eller i kofferten, uten at det tar for mye plass. Eskene produktene kommer i er også perfekte til å oppbevare ting i.


Her er eksempel på hva jeg fikk i maiesken. Vanligvis kommer det fem produkter, men denne måneden kom det litt mer. Neglelakken var midt i blinken for meg, og det var igrunn hårsprayen også. 


Om du er nysgjerrig på dette, gå inn HER for mer info.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar