fredag 6. november 2015

Verden for mine føtter























I dag er det akkurat et halvt år til jeg drar! Jeg har veldig høy reisefeber for tiden, og håper virkelig dette halve året går fort. Noe det helt sikkert gjør. Det her er jo noe jeg har drømt om alt for lenge.

//Her ser dere sånn ca. reiseplanen min.
















Det er kanskje noen som lurer på hvor jeg skal. Men helt ærlig, så vet jeg ikke helt selv. Eller, jeg har jo en plan, men det er jo ikke sikkert den går i boks heller. Det jeg kan si, er at jeg har bestilt to flybilletter. Den første turen går til Bali, det er ingen hemmelighet, men resten skal jeg prøve å holde litt for meg selv. Det er jo ikke sikkert at jeg får dratt til alle landene jeg har planlagt å besøke heller, fordi jeg vil ta ting litt spontant på turen. Jeg reiser jo alene, og brått kan jeg jo møte andre backpackere jeg vil reise med. Mange lurer jo på hvorfor jeg skal reise alene, og her er svaret:

– Fordi dette er mitt liv, og det er den eneste forklaringen du trenger.

Jeg er ikke ferdig med å leve livet før alle landene på skrapekartet er skrapet opp. Og det er jo en del igjen da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar