onsdag 17. februar 2016

Stikk og reis



I dag har jeg tatt vaksine, og det betyr bare én ting, nemlig at det ikke er lenge igjen til avreise!
79 dager, dere!
Er det en ting jeg hvert fall ikke har planer om, så er det å bli syk på tur. Det er jo veldig individuelt hva man trenger i forhold til hvor man skal reise og hva man har tatt tidligere. Jeg fylte like så godt på med fire vaksiner i dag, jeg. Hepatitt a + b (mot betennelse i leveren) , Tyfoid feber (mot salmonella), Boostrix Polio (stivkrampe, polio og kikhoste) og Gulfeber. De tre første sa hun at jeg måtte ha, og jeg valgte selv å ta Gulfebervaksine siden jeg kanskje skal til Afrika. Til sammen ble dette på 1700 kr.


Jeg ser ikke på meg selv som noen pingle, men i dag har jeg syntes veldig synd på meg selv. Har vært veldig slapp og hatt veldig vondt i armene, særlig den jeg ble stukket i tre ganger. Bare det å ta på seg buksa etter å ha vært på do er et helvete. Hehe… Nå er hvert fall det gjort, og nå er det bare reiseforsikring igjen, så kan resten av pengene bli stående på sparekontoen til jeg reiser.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar