mandag 14. mars 2016

En god nr.2

Andrei (1.plass), Fredrik (sjefen sjæl), meg (2.plass) og Henrik (3.plass).            Foto: Ane Finstad

Årets store happening på Salgskontoret til Peppes er NM i salg. Fra 1.januar er vi rundt 80 selgere som sloss om å komme til finalen. Etter flere kvalikrunder, kvartfinale og semifinale var det kun tre selgere igjen. På fredag var den store finaledagene, og finalistene ser du på bildet over (minus sjefen i midten). Og som dere kanskje skjønner, så var jeg med i finalen! Jeg kom meg ikke helt til topps, men ble en god nr.2, og er godt fornøyd med det. Ble jo også en helt ok slutt på Peppeskarrieren min! Jeg vant 3000 kroner og de kommer godt med i reisekassa for å si det sånn. Finalen gikk ut på å selge så mye som mulig av mersalg i to timer. Det høres kanskje ikke så ille ut, men det var greit slitsomt, nervepirrende og stressende. Men også veldig, veldig gøy! Dette er vel det mest spennende som har skjedd i livet mitt på en god stund.



I tillegg til pengepremien fikk vi goodiebag. Det var nesten det beste med å være i finalen! Høyttaler, power bank, headset, Starbuckskopp og gavekort på BurgerKing, Fridays, Peppes, Starbucks etc. Kan være lurt å være venn med meg nå… Og jeg kan bare si hade til bikinikroppen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar