mandag 16. mai 2016

Surfcamp check


Norge: 02:31

Bali: 08:31
Dag 11:


Nå er tiden allerede over på surfecampen. Nå venter jeg og danskene på transporten til Gili Air. Skal bli deilig å ikke være så mange!

Jeg tenkte å skrive litt om surfecampen med Lapoint. Det kostet meg 5000 kr, og da sov jeg på rom med andre, på dorm. Det gikk overraskende bra. I prisen er det inkludert 5 middager, og frokost hver dag, og maten her er kjempegod! Hver dag ble jeg kjørt, sammen med de andre, til stedet vi surfet. Det var i sanur, så kjøreturen tok ca. 45min. Her var vi på en privat hotellstrand, så det var lite mennesker ute i bølgene. Det var litt teori hver dag, og så ble vi kjørt ut til bølgene med båt. Litt skummelt første dagen, men det blir bedre! Jeg klarte jo ikke å stå oppreist før 3. dagen, og da jeg ikke klarte det de to første forsøka den dagen heller, holdt jeg på å gi opp. Mens jeg kava i bølgene tenkte jeg at surfing ikke er for alle, men neste gang fikk jeg superkrefter og sto langt. Så da ble det veldig gøy. Campen er superfin, og jeg anbefaler å bo i Balangan! 
Så nå kan jeg kryssa av surfing på bucketlista mi! :)

Om noen har tenkt til å booke surfekurs med lapoint i nærmeste fremtid, har jeg en kode dere kan bruke. 1/10 vinner gratis opphold, som jeg forsto det. 

Koden: Amncecl





Vet ikke hvordan nettet er på Gili, men dere hører nok fra meg om ikke så alt for lenge. :)

Blogglisten hits

2 kommentarer:

  1. Ååå, ser ut som du koser deg skikkelig! Glad du skriver blogg, så gøy å følge med på reisa :D Kule surfebilder også, du er jo helt rååå! <3

    Xoxo Charlotte ;*

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Charlotte, det er hyggelig å høre! Klem <3

      Slett