mandag 6. juni 2016

Skydiving i Australia


Norge: 14:30

Australia: 22:30
Dag 32: 

Beklager darlig med blogging, men macen min har tatt kvelden. Sa na er jeg pa en av PCene i hostellet. Og der har de ikke de siste 3 bokstavene i alfabetet i Norge... Men dere skjonner vel hva jeg skriver fordet. Hehe. Jeg kom til Australia, Cairns, pa fredag. Jeg elsker byen, og har hatt noen fine dager her, i morgen gar turen videre med buss nedover til Sydney, turen tar ca. 3 dager, men jeg bestiller busspass, sa jeg kan hoppe av og pa som jeg vil. Vurderte egentlig a leie bil, men jeg tor ikke kjore pa feil side...


Herregud dere! I dag gjorde jeg noe jeg aldri i livet hadde trodd jeg ville torre a gjore! Jeg har tenkt en stund at nar jeg kom til Australia, sa ville jeg gjore det, men jeg hadde aldri i mitt liv trodd at jeg kom til a fullfore det. Og jeg booket det faktisk i gar, for da hadde jeg mindre tid a grue meg pa. Det var veldig dyrt da, sa budsjettet mitt i Australia er sprengt... Betalte ca. 2500 kr. Fikk se videoen av meg da jeg var ferdig, og da ville jeg ha den ogsa, og var heldig og fikk den gratis, fordi hun som var der da vi kom tilbake, viste ikke hvordan hun la inn pris osv. Sa sparte litt der da.


Jeg grua meg faktisk ikke noe serlig, det kriblet litt i magen, men ellers gikk det greit. Men da jeg satte meg i flyet, og det ble lengre og lengre ned til bakken, begynte jeg a tenkte at hva driver jeg med! 






Det gar liksom ikke an a beskrive folelsen nar man sitter pa kanten av flyet og skal til a hoppe. Jeg kjenner det kiler i magen bare av a se pa bildet. Heldigvis var jeg forst, sa jeg fikk ikke sa mye tid til a grue meg pa.


Her tror jeg sier at jeg er ready. Haha. Og plutselig var det ingen vei tilbake...



Det kilte sa i magen da vi gikk rundt, og jeg tror det var det skumleste pa hele skydivinga.


Her har dere meg fra min beste vinkel...







Det ble litt mer behagelig da fallskjermen kom ut. 



Akkurat landa, dritfornoyd.




For et adrenalinkikk! Herregud. Jeg smilte sa mye da vi hadde landa, og det har egentlig ikke gatt opp for meg enna at jeg faktisk har gjort det!

Blogglisten hits

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar