tirsdag 6. september 2016

Times Square

Er det ett sted man må besøke når man er i New York, så er det Times Square. 

Mitt første møte med Times Square var da jeg skulle møte den første hosten min i NYC. Da var jeg sliten etter en lang togtur og gikk med backpackersekken, så orka egentlig ikke å bruke så mye energi på det da. Og jeg var tilbake igjen tidlig på morningen da jeg rømte fra couchsurferhosten. Så egentlig tenkte jeg at Times Square kom til å bli en dårlig påminnelse om hvordan mitt første møte med New York City ble. Men heldigvis glemte jeg det fort, og jeg fikk noen fine turer til Times Square også.





Måtte en tur innom M&M butikken også, kjøpte ikke noe, men frista veldig med noen rosa sjokoladebiter.




Og så plutselig, der var den berømte nakne cowboyen! Angrer litt på at jeg ikke tok bilde med han... Hehe.


Må si det var mye bedre å være der på dagen, enn på kvelden. Det var så mye mennesker...





Times Square er litt sånn been there, done that, også er du ferdig med det. Men absolutt kult å ha opplevd!

Blogglisten hits

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar