mandag 17. juli 2017

Den billigste veien til Lofoten

Hvis jeg sier at jeg skal pakke sekken igjen. Hvis jeg sier at jeg skal ut på en liten tur igjen. Hvis jeg sier at Norge er destinasjonen. Blir du med da? (Edit; har vært litt misforståelser her, jeg skal reise alene, mener om du blir med i form av å følge med på sosiale medier)

Bildet er fra forrige uke på en fjelltur ved Sogndal.

Jeg har et lite prosjekt på gang. Med mindre noe kommer i veien, skal jeg, mandag om en uke, stå med tommelen ut i veien, og prøve å få haika meg hele veien til Lofoten!

Det blir helt sikkert ikke lett. Det blir helt sikkert ikke sånn som jeg ser for meg, men det blir en opplevelse. Og det blir et eventyr. Planen er å reise så billig som mulig, sove i telt og se mye av Norge. Reiseruta kan ikke jeg bestemme, men målet er som sagt Lofoten. Jeg vet ikke hvor mye jeg får blogga på turen, men jeg kommer nok til å være veldig aktiv på snapchat; Martinegrorud, og på Facebooksiden min som du finner her, hvor jeg vil prøve å få til noen livesendinger. Hehe!

Noen tenker sikkert at det er skummelt å haike, men jeg har reist jorden rundt alene og sovet på sofaen til fremmede folk rundt om i verden, så jeg vil tro at det er skumlere. Og skulle det bli vanskeligere, og skumlere, enn jeg ser for meg, er det ikke verre enn å ta en buss eller et tog hjem igjen. Men det hadde jo vært sykt kult om jeg klarer å komme frem. Og selvfølgelig, om noen vet om noen som skal den strekningen jeg skal, og som kunne tenke seg å ha meg med, så er det bare å si i fra! :)

Jeg tror dette her blir kult, håper du vil være med!

2 kommentarer:

  1. Jeg følger deg her, god tur.
    Gammeltante.

    SvarSlett
  2. Jeg blir med hvis ikke jeg blir tilbud noe jobb (ser dårlig ut nå haha)! Regner med at du stiller med telt?

    SvarSlett