onsdag 16. august 2017

Lofoten, Kallestranda.


Det er ingenting som er bedre, enn å våkne i et kokende varmt telt, og vite at du har sjøen rett utenfor, så det bare er å hoppe i havet for å kjøle seg ned. Tok med meg shampoo og balsam så jeg fikk vaska håret. Det føltes veldig deilig, selvom det var saltvann jeg vaska meg i. Og håret lukta himmelsk!


Da morgenbadet var tatt, gikk jeg en liten runde og plukka masse blåbær, før primusen ble tent, og pannekakene stekt. Smakte utrolig godt med nyplukka blåbær.





Resten av dagen brukte jeg egentlig bare til å bade og sole meg. Hadde veldig lite strøm på telefonen, så var veldig offline, og det var veldig deilig. Syns det var så fint her at jeg bestemte meg for å bli en natt til.

Perfekt dag! Lar bildene snakke for seg selv.



Det var ved de husene til venstre jeg kom til dagen før, før jeg gikk over sanden.



På bildene over er det lavvann, og høyvann på det under...


Fornøyd!



Etter en lang dag i sola, skulle det bli deilig å legge seg tidlig. Lettere sagt enn gjort, når det er så lyst ute. Men så er jeg løsningsorientert da. :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar