mandag 25. september 2017

Den beste medisinen er å være ute.



I slutten av mai ble jeg utbrent, sykmeldt, og måtte til slutt si opp jobben. Det er ikke veldig kult å være 25 år og være så sliten psykisk og fysisk at man bare ligger og griner. Jeg har hatt en sommer hvor jeg har bekymret meg mye, hatt en stor klump i magen og alt for mange søvnløse netter. Det som ble den beste medisinen min da, ble å pakke sekken, og komme meg ut i naturen. Kjenne på friheten, legge alle de tunge og vonde tankene hjemme, og bare være meg og naturen. Også har jeg vært heldig og ha fine venner som har tatt meg med på turer i Norge. Hvorfor være inne når alt håp er ute, ikke sant?


Jeg har vært arbeidsledig i nesten fire måneder, og etter å ha sendt x antall jobbsøknader har jeg endelig fått meg jobb igjen. Jeg starter ikke i jobben før i midten av oktober. Så hva er vel ikke bedre enn å bruke fritiden før jeg starter, på å pakke sekken og reise litt rundt i Norge igjen? Og det beste er at jeg ikke trenger å ha dårlig samvittighet og føle på at jeg heller budre vært hjemme og søke på jobb .Jeg vet ikke om det blir noe haiking denne gangen, men det kan jo hende. Jeg har en bussbillett som går fra Oslo tirsdag kveld. Jeg sier ikke hvor jeg skal ennå, men jeg kan si at jeg ikke er fremme før onsdag morgen, og at det er meldt veldig fint vær der denne uka. Hehe!

Lik gjerne facebooksiden min, mulig for at det blir litt direktesendinger fra turen der. (trykk her) :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar