søndag 29. oktober 2017

Nye drømmer



Jeg har reist jorden rundt, og haika Oslo-Lofoten. To drømmer jeg er stolt av å ha realisert. Jeg liker å ha nye mål foran meg, drømmer jeg kan jobbe mot, og se frem til. Jeg har flere drømmer i sikte. Jeg ønsker selvfølgelig å kjøpe min egen leilighet, men den drømmen vet jeg at jeg ikke kommer til å klare å nå før om noen år. Men siden det bare er to måneder igjen av 2017, vil jeg ha noe å se frem til i 2018. Jeg leker litt med tanken på å sykle Norge på langs til sommeren. Det trenger en del planlegging og utstyr, men det er jo en del av målet. Det er også en sinnsykt kul måte å oppleve Norge på. Det blir helt sikkert ikke like behagelig som å sykle til stranda i Costa Rica (bildet), men det blir sikkert en opplevelse for livet. Hva tror dere? Kanskje jeg bare skal si at jeg gjør det. Så lenge jeg får fri fra jobben...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar